Często zadawane pytania

Zachęcamy do zapoznania się ze zbiorem często zadawanych pytań (FAQ - ang. Frequently Asked Questions)

1. Dla kogo nasadki?

Dla wszystkich tych osób, które chcą zapewnić sobie komfort w użytkowaniu jakiegoś przedmiotu lub jego części poprzez montaż odpowiedniej nasadki.

2. Skąd mam wiedzieć, która średnica otworu nasadki będzie dla mnie najlepsza?

Zalecamy dokonać pomiaru przy pomocy suwmiarki, ostatecznie linijki wówczas będziemy wiedzieć jakiego wymiaru nasadki będziemy potrzebować. Warto pamiętać, że w przypadku nasadek gumowych możemy założyć je na profil większy o 1-3 mm od otworu nasadki. Kolejną kwestią jest przeznaczenie nasadki. Bazując na doświadczeniu informujemy przy niektórych nasadkach o ich najczęstszym zastosowaniu. W przypadku braku informacji na ten temat prosimy skontaktować się z nami, abyśmy mogli pomóc w wyborze właściwego modelu.

3. Z jakiego materiału wybrać nasadkę?

Tak jak w poprzednim pytaniu, tak i w tym istotne jest przeznaczenie. Np. mając potrzebę zakończenia kuli lub laski inwalidzkiej, powinniśmy przede wszystkim zwrócić uwagę na materiał z jakiego jest wykonana nasadka. W przypadku wspomnianych produktów najważniejszą cechą jaką powinny spełniać nasadki jest to aby były przeciwpoślizgowe, gdyż będzie to stanowić o bezpieczeństwie użytkowania. Z kolei w przypadku profili konstrukcji metalowych najczęstszą potrzebą będzie zamaskowanie ich końców, a czasami porządanym będzie ślizganie się nasadek po powierzchni. W tych okolicznościach wystarczającym będzie zakup nasadek wykonanych z tworzywa sztucznego, które są tańsze od nasadek wykonanych z gumy i pełnią rolę zaślepek.

4. Po co jest wkładka metalowa?

W przypadku zastosowania nasadki na profilu metalowym przedmiotu oddziałującego siłą na nasadkę zalecamy wkładkę metalową. Wkładka metalowa pełni funkcję ochronną i uniemożliwia przebiciu (przecięciu) nasadki.

5. Czy mogę negocjować cenę?

Tak. W przypadku zainteresowania zakupem większej ilości produktów prosimy o kontakt, w celu uzyskania informacji dotyczących rabatu.

6. Jaki jest okres gwarancji?

Na wszystkie produkty oferowane przez sklep nasadki.pl udzielana jest gwarancja na okres 18 miesięcy od chwili zakupu. Prawo do gwarancji możliwe jest po okazaniu dowodu zakupu. Gwarancji nie podlega zużycie nasadek wynikające z eksploatacji.

7. Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy wybieramy w koszyku po wybraniu danego produktu. Z cennikiem przesyłek możemy także zapoznać się klikając w zakładkę "Dostawy".

8. Jak szybko wysyłana jest paczka?

W zależności od wyboru przewoźnika wszystkie paczki wysyłane są niezwłocznie z naszego magazynu, niepóźniej jednak niż do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

9. Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Tak, lecz po wcześniejszym uzgodnieniu daty i godziny odbioru.

10. Jakie formy płatności są akceptowalne?

Aby zapoznać się z informacjami na ten temat prosimy przejść do zakładki Płatności.

11. Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będą Państwo mieli możliwości korzystania z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki i przeglądanie historii zakupów.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na liście najczęściej zadawanych pytań skontaktuj się z nami mailowo: biuro@nasadki.pl lub telefonicznie: 730 101 101.


promocje
Nowości
Darmowa dostawa

Polecane

Najczęściej kupowane

Newsletter

Subscribe to our mailing list to receive updates on new arrivals, special offers and other discount information.