Dostawy

JAKIE SĄ FORMY, KOSZTY I CZAS DOSTAWY?

 PRZESYŁKI KURIERSKIE (czas dostawy: 2 dni robocze)
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
0kg -     30kg 12,00 zł 15,00 zł
PACZKOMAT (czas dostawy: 2 dni robocze)
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
0kg         -     25kg 11,70 zł nie dotyczy
LIST POLECONY (czas dostawy: 3 dni robocze)
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
0g         -     1000g 5,20 zł nie dotyczy
LIST POLECONY (czas dostawy: 4 dni robocze)
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
0g         -     350g 8,50 zł nie dotyczy
351g   - 1000g 9,30 zł nie dotyczy
1001g - 2000g 10,50 zł nie dotyczy
dpdLogo-mini.pngPRZESYŁKI KURIERSKIE (czas dostawy: 1 dzień roboczy)
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
0kg -     2kg 13,00 zł 16,00 zł
2kg -   15kg 15,50 zł 18,50 zł
15kg - 31kg 17,00 zł 20,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY
WAGA PRZEDPŁATA NA KONTO ZA POBRANIEM
nie dotyczy 0 zł 0 zł
Decydując się na odbiór osobisty skontaktuj się z nami by upewnić się przed przyjazdem czy dany towar jest aktualnie dostępny na magazynie.
Darmowa dostawa od kwoty 250 zł!*

*dotyczy wyłącznie płatności przelewem


W zależności od ilości zakupionych produktów w sklepie, nasz system automatycznie wylicza koszt dostawy i domyślnie sugeruje możliwych do wybrania przewoźników.

JAK SZYBKO WYSYŁACIE TOWAR?

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
Zamówienia złożone i skompletowane od poniedziałku do piątku do godz. 16 - nadawane są standardowo tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym.

ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W POZOSTAŁE DNI
Zamówienie złożone w soboty, dni wolne od pracy i święta wysyłane są standardowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

Zamówienia płatne przelewem wysyłane są w tym samym dniu o ile wpłata zostanie zaksięgowana na koncie przed godziną 16:00. Wybierając taką formę płatności - polecamy składać zamówienie nieco wcześniej.

PRZYKŁAD:
Jeśli zamówienie zostanie złożone we wtorek o godz. 15.00 - przesyłka powinna dotrzeć do Klienta w środę. Jeśli zostanie złożone w sobotę o 15.00 - przesyłka zostanie nadana w poniedziałek z przewidywaną dostawą na wtorek.

W WYJĄTKOWYCH SYTUACJACH POWYŻSZE TERMINY MOGĄ ULEC WYDŁUŻENIU, O CZYM KLIENT BĘDZIE INFORMOWANY PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU NAJSZYBCIEJ JAK TO MOŻLIWE.

W JAKICH GODZINACH DOSTARCZANE SĄ PRZESYŁKI?

Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.Prosimy pamiętać, że dostawa przesyłki odbędzie się w miejscu wskazanym w formularzu zamówienia.

W JAKIM CZASIE PRZESYŁKA DOCIERA DO WYBRANEGO PACZKOMATU?

Przesyłka trafia do Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki, czyli zazwyczaj do 48h od złożenia zamówienia. O możliwości odbioru paczki z paczkomatu zostaniesz poinformowany sms’em. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może dotrzeć do Paczkomatu z jednodniowym opóźnieniem.
Paczkomaty InPost działają przez 24h na dobę, więc wybierając dostawę do Paczkomatu, paczkę możesz odebrać o dowolnej porze!
Lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.

CZY KURIER ZADZWONI PRZED DORĘCZENIEM PRZESYŁKI?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku wyboru jako metody dostawy opcji paczkomatu, zostaną Państwo poinformowani SMSem w momencie, gdy przesyłka dotrze do wybranego przez Państwa paczkomatu.

CO JEŚLI PRZESYŁKA KURIERSKA SIĘ OPÓŹNIA?

Najprościej skontaktować się z przewoźnikiem i podać numer przesyłki.

InPost S.A. pod numerem tel. 801 400 100, 722 444 000 od poniedziałku do soboty w godz. 7:00 – 21:00
Poczta Polska S.A. pod numerem tel. 801 333 444, 438 420 600 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 20:00
DPD Polska Sp. z o.o. pod numerem tel. (22) 577 55 55 od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 – 18:00

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 730 101 101 lub korzystając z formularza kontaktowego.

Ponadto możemy śledzić nasza przesyłkę. Każda paczka/list posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie przewoźnika. Poniżej podajemy linki do stron na których możemy sprawdzić co aktualnie dzieje się z naszą przesyłką:

Lokalizuj przesyłkę InPost

Lokalizuj przesyłkę Poczty Polskiej

Lokalizuj przesyłkę DPD

UWAGA! Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.

Dostawy realizowane są w oparciu o regulaminy świadczenia usług poszczególnych przewoźników:

Regulamin InPost

Regulamin Poczty Polskiej

Regulamin DPD


promocje
Nowości
Darmowa dostawa

Polecane

Najczęściej kupowane

Newsletter

Subscribe to our mailing list to receive updates on new arrivals, special offers and other discount information.